Powered By Blogger

2010. szeptember 2., csütörtök

Halas vagyok , ezt irta Don Juan 2006 oktobereben


 En meg hálás vagyok azért mert:

  • Megismertelek
  • Mert van internet és Skypé és tudom tartani a kapcsolatot veled
  • Érdekesebbé teszed az életemet
  • Ma találkoztunk
  • Ma jó napom volt (nem vagyok zsembes)
  • ....és nem utolsó sorban, hogy irtál nekem (vártam és jól esett)



Hálás vagyok 

            A kedvesemért, aki panaszkodik a vacsorára, mert így az 
            estét velem tölti, és nem valaki mással... 


            Az adókért, amelyeket ki kell fizessek, 
            mert azt jelenti, hogy alkalmazott vagyok/van munkahelyem... 


            A takarításért egy buli után, mert azt jelenti, hogy 
            Barátaimmal tölthettem egy estét... 


            A ruhákért, amelyek egy kicsit szûkek, mert van elég 
            ennivalóm... 


            Az árnyékomért, mert kint lehetek a napfényben... 


            Hogy nyírhatom a füvet, pucolhatom az ablakot, javíthatom a 
            csatornát, mert azt jelenti, hogy van házam... 


            A parkoló helyért a parkoló legmesszibb pontján, mert ez azt 
            jelenti, hogy tudok járni és még autóm is van... 


            A nagy fûtés számláért, mert ez azt jelenti, hogy melegben 
            voltam... 


            Hogy a templomban mögöttem ülõ hölgy hamisan énekel, mert azt 
            jelenti, hogy hallok.... 


            A mosni- meg vasalnivalóért, mert azt jelenti, hogy van 
            ruhám... 


            Az esti fáradtságért és izomlázért, mert azt jelenti, hogy 
            Tudtam keményen dolgozni... 


            Hogy meghallom hajnalban az óra csengetését, mert azt 
            jelenti, hogy élek... 




Nincsenek megjegyzések: